Ofte stillede spørgsmål
Indikatoren er gul og scanneren vil ikke sende
Hvis scannerens indikator viser gul (og et antal) i længere tid, så betyder det at der er opstået en fejl. Det er vigtigt at du går tilbage og checker i Setup under fejlhåndteringen hvad det er der gik galt. Du kan altid kontakte os hvis det ikke er tydeligt for dig hvad fejlen er.
Kan jeg styre batches fra scanneren
Programmet håndterer varer i batch, der er ting som ikke er 100% understøttet når det kommer til batchhåndtering. Vi forsøger at gøre det så bredt som overhovedet muligt. Ring evt. og lad os diskutere dine specielle behov, omkring batchhåndtering.
Kan appen udskrive labels
Du kan udskrive labels direkte fra appen, vi har labels i flere forskellige formater implementeret allerede, men kan tilføje den løsning I har behov for også. Se vores anbefalet hardware side.
Jeg har en gammel scanner, kan jeg installere på den?
Det er ikke muligt at installere Rackbeat programmet på en anden scanner udenom os. Hvis du har en anden scanner som du ønsker at anvende i stedet for den du allerede har appen på, så skal du sende den til os, så vi kan installere den. Ønsker du at tillægge den gamle scanner (så du har 2) så skal du stadig sende den til os, og så skal du også betale for en installation.
Hvad koster en Rackbeat installation?
Hvis du samtidig køber en scanner ved os, så følger Rackbeat installationen med. Ellers betaler du 3,500.- for installationen, som en engangsbetaling.
Kan programmet bruges med andre systemer?
Vores Rackbeat app er udviklet til, og i samarbejde med, Rackbeat fra Visma. Den er ikke direkte integrerbar med andre systemer. Hvis du har et system du ønsker en scanner integration til så giver vi meget gerne tilbud på en løsning.
Jeg har en ide til en scanner app, er I interesseret?
Vi er altid interesseret i at høre forslag. Men der skal en vis økonomi til før vi kaster os ud i projekter. Vi har snart 25 års jubilæum som udviklingshus, og har en solid baggrund i udvikling til også meget store systemer.