Capture IT A/S

Installation, service og support

Før vi sender håndterminaler og andre produkter afsted, sørger vi for, at de er klargjort til drift. Har I eksempelvis bestilt håndterminaler til Rackbeat, sørger vi for, at vores App er forudinstalleret og koblet op til jeres Rackbeat konto.

Så er produkterne klar til brug, når de ankommer, og det eneste I skal gøre, er at koble dem til jeres wi-fi netværk.

Ønsker I opstartshjælp tilbyder vi en kort gennemgang af løsningen, når produkterne er modtaget.

Ønsker I en grundigere gennemgang, tilbyder vi online onboarding til en nærmere aftalt pris. 

Vi hjælper jer med at indstille håndterminalerne optimalt til jeres Rackbeat setup, og skulle der være mere specifikke ønsker eller behov, håndterer vi også disse.

Derudover hjælper vi, via TeamViewer, med installation af evt. printerløsninger, samt instruktioner til opsætning af labelprintere.

Vi kan også tilbyde on-site installation og oplæring, hvilket afregnes på timebasis.

Vi hjælper også gerne med opsætning og integration af 3-parts produkter, som eksempelvis integration til Shipmondo, Webshipper eller andet.

Når I er kommet godt i gang og har brugt systemet i nogle uger, vil der ofte opstå spørgsmål eller nye behov.

Det kan være, at I har behov for at optimere en arbejdsgang eller brug for en ekstra funktionalitet.

Ring gerne til os på +45 70 22 21 18, hvis I har spørgsmål til mulighederne i løsningen.

Ring til os på +45 70 22 21 18, hvis I har brug for service eller support.

Hvadenten I har en standard eller Pro version, er I altid velkomne til at kontakte os.

Hvis I har behov for hjælp til en ydelse, som vi almindeligvis fakturerer, giver vi besked, inden vi igangsætter supporten.