Installation, service og support
Installation
Inden vi sender håndterminaler og andet udstyr, sørger vi for, at det er klargjort til drift.
Har I f.eks. bestilt håndterminaler til Rackbeat, sørger vi for at de er installeret med vores APP og koblet til jeres Rackbeat konto.
Så er de klar til brug, når de ankommer og det eneste I skal gøre er at koble dem til jeres wi-fi netværk.
Vi hjælper jer igang
Når I modtager udstyret fra os, vil vi foreslå, at I ringer til os og får lidt opstartshjælp. Dette er gratis.
Vi hjælper jer f.eks. med at indstille håndterminalerne optimalt til jeres Rackbeat setup og samt håndtere de mere specifikke ønsker.
Derudover hjælper vi, via TeamViewer, med installation af evt. printerløsninger som I har købt, samt instruktioner til opsætning af evt. labelprintere.
Opstartshjælp via TeamViewer og/eller telefon er som nævnt gratis. Vi tilbyder også at besøge jer og hjælpe on-site, dette er dog mod timebetaling.
Vi hjælper også gerne med opsætning og integration af 3-parts produkter, dog mod timebetaling. Det gælder f.eks. integration til Shipmondos printagent.
Godt igang – nye spørgsmål.
Når I er kommet godt i gang og brugt systemet i nogle uger, vil der ofte opstå nogle spørgsmål og måske nogle nye behov.
Det kan være at I har behov for at optimere en arbejdsgang eller brug for en funktionalitet, som I ikke umiddelbart kan finde.
Ring gerne til os på 70 222 118, hvis I har spørgsmål til mulighederne i løsningen.
I mange tilfælde findes funktionaliteten allerede og skal blot indstilles.
I andre tilfælde kan vi lave et tilbud til jer på en udvidelse.
Service og support
Ring til os på 70 222 118, hvis I har brug for service eller support.
Det er gratis at ringe. Hvis I beder om hjælp til en ydelse, som vi almindeligvis fakturerer, giver vi klar besked, inden vi igangsætter supporten.
Fjernsupport at kortere varighed er normalt gratis. Besøg on-site faktureres normalt på timebasis.